onsdag 4 maj 2011

Gestaltning inför fredag v, 18

                                                JAG SER ATT DU VILL GE UPP
                                      MEN JAG KAN INTE LEVA LIVET FÖR DIG

                                                  DU MÅSTE LEVA DET SJÄLV
                                           MEN JAG VILL DELA DET MED DIG

                                                    JAG VILL LEVA MED DIG!


INFÖR denna vecka var det nya tag som gällde.

NU var det dags att våga släppa taget, och inte försöka finna svar på något som ligger framför en.
ATT våga låta det komma i sin egen takt.

HAR därför bestämt att jag under denna vecka, inte kommer med några djupare funderingar och reflektioner om mitt gestaltande. Jag kommer istället att  försöka njuta av att vara betraktad utifrån ett annorlunda perspektiv än det jag är van vid.  

ATT sticka ut och "synas" är något som jag tidigare har försökt att undvika.


PS!
EFTER bara få dagar tillsammans med den egna personen ( röda piedestalen, Rudolf) , har jag fått reda på att vi sprider glädje och värme.
HOPPAS verkligen att detta får fortskrida.

JAG TRIVS  ( just nu iaf)  tillsammans med min nya roll :)


                                       Jag och Rudolf efter en gemensam heldag på hdk.






Här börjar Rudolf och min gemensamma resa tillsammans.
EGEN stol skulle han ha på tåget också.
-Ja!
-Ja!
-Ok! men bara för denna gång.


Liten och röd,
men redan nu har han tagit över knapptryckningen på bussen

AJ, AJ AJ!
litet hål i pannan. - ONT!
FÖR att få sin vilja fram måste man även ge med sig lite.
Att bära kaffe muggen åt Monica, är så lite så.

1 kommentar: